Wednesday, December 31, 2014

A cake???



Kiks, mesti pernah dengar tentang 9 akal 1 nafsu & 1 akal 9 nafsu?? Nafsu seorang lelaki mampu mempengaruhi akal sihat mereka hanya keimanan mampu mengawalnya.
Andai seorang perempuan mampu mendengar bisikan minda dan hati seorang lelaki saat mata mereka memandang setiap susuk tubuh wanita yang berada dalam linkungan pandangan mereka, saya pasti pakaian keluaran gucci, dior, valentino, prada dan lain-lain lagi tak akan pernah wujud. 
seorang vlogger barat mengatakan " a booty girl just like a cake"...  a cake?? seriously a cake?
like a cake??

 Bayangkan sepotong oreo cheese cake dihidangkan dihadapan anda, apa yang akan anda buat..? pertama sekali "TATAP", kedua  "SENYUM", ketiga " MEMBAYANGKAN RASANYA" dan langkah seterusnya terpulang mengikut keaadan... huhuhu... Scary tak?? Ini baru pendapat seorang lelaki, macam mana dengan lelaki-lelaki lain di seluruh dunia? 
like this? what is this?
Kiks mesti pernah mendengar " wanita berpakaian tapi telanjang"..... ada disebut dalam hadis Nabi Muhammad S.A.W... yang diriwayatkan dalam kitab sahih muslim.

Macam mana?
of course la..


ermmm... yang ini??
 Seorang wanita yang sengaja menyingkap sebahagian anggota tubuhnya, sengaja menampakkan keindahan tubuhnya, wanita itu berpakaian tapi telanjang. 
Seorang wanita yang memakai pakaian nipis sehingga menampakkan sebahagian tubuhnya. wantia tersebut berpakaian, tapi sebenarnya dia telanjang.

macam nie ada baju...
 So... perempuan makhluk yang sangat indah, sangat cantik dan sangat special di mata seorang lelaki, tapi semua itu akan jadi sebaliknya sebab kita yang mencemarkannya...  :) 
a girls bootys?? don't you scary?

No comments:

Post a Comment