Sunday, April 29, 2012

MY sister....^_^...





tatkala diri ini terkapai-kapai....
tatkaladiri ini merangka-rangka....
tatkala diri ini mulai membuka langkah pembaharuan...
tatkala diri ini mulai menitis kan air mata penyesalan...

mereka muncul....
mereka  menghulurkan tangan...
mereka mengatur setiap langkah ini...
mereka turut menitis kan air mata....

perubahan demi perubahan....
kelam menjadi cerah.....
setiap yang buruk sedikit demi sedikit menjadi baik...
setiap ketakutan menjadi keberanian....

aku mohon...
jgn pernah tinggal kan aku lagi...
jgn pernah berpaling dari terus memerhatikan aku...
jgn pernah...berhenti terus membimbing dan menyayangi aku...

tau kenapa..???
aku sgt menyayangi kamu...
aku x boleh berdiri semula tanpa kamu...
aku mungkin akan terus tenggelam tanpa kamu....

kak NORAFIZAH YASSIN & kak NORANISAH ABDUL RASAH...
kamu adalah kaka terbaik yang aku pernah ada....
maaf kan aku...atas segala nya...
aku sayang kaka....kerana NYA....

.....^_^.....

1 comment: